Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

zaterdag 30 juli 2011

Adventures of London - Part #2

Na het eerste deel van de foto's heb ik natuurlijk ook een tweede deel voor jullie! Dit was de dag na de première en bestond vooral uit opnieuw wachten, shoppen, nog meer shoppen, nog veel meer shoppen, veel lopen en natuurlijk Wicked! Want daar waren we naaste de première stiekem ook voor gekomen. Ik wel tenminste!

Wicked was echt GEWELDIG! Ik had de musical al eens gezien, maar dan via een dvd en dit was de eerste keer dat ik hem eindelijk in het echt zag! Ik moet toegeven dat ik de eerste helft van de show bij elk liedje weer opnieuw in tranen uitbarsten, zo gelukkig was ik gewoon! Eindelijk zag ik dan de musical die ik sinds 2008 al wilde zien! Toen was ik immers voor de eerste keer in Londen en vertelde vriendinnetje Nina er over.



 
 

's Morgens rond een uur of kwart voor 8 waren we weer opnieuw aan het wachten. Aangezien de eerste 25 mensen voor 25 pond een eerste rangs kaartje kunnen kopen! We zaten dan ook echt op de eerste rij! ++ Lekker geshopt bij de Primark! ++ Oxford Street die we afliepen naar de Hamleys. ++ Ontzettende grote Mickey in de Disney winkel. ++ Bambi & het konijn. ++ De spelers van Wicked die avond. ++ Deel 2. ++ Het doek wat er hangt voor / tijdens de pauze / & na de show.

5 opmerkingen:

  1. Jaaa, ik ben ook naar Wicked in Londen geweest, was zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen is zo leuk he! Ben je naast de Disney store ook in de M&M store geweest? Die is ook geniaal! En wat heb je allemaal bij de Primark gekocht? Ben wel nieuwsgierig (A) haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik ben zo jaloers ;__;
    Ik was er iets meer dan een jaar geleden en ik wil weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me gaaf, naar zo'n musical gaan!

    BeantwoordenVerwijderen