Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

zaterdag 16 juli 2011

Adventures of London - Part #1

In deze post vroeg ik jullie of er interesse was in foto's van mijn dagen in Londen. Gelukkig waren die er dus kan ik mooi toch ergens mijn foto's kwijt! Ik heb besloten om het in een aantal delen te gaan doen aangezien het anders echt te veel wordt.

Dit deel gaat alleen over de première van Harry Potter! Ik heb een aantal foto's uitgezocht maar het zijn er zo ontzettend veel dat het nog al moeilijk is. Meer première foto's zien? Laat een berichtje achter bij de comment!




Overnachten op Trafalgar square, deze foto werd om 3 uur 's nachts genomen ** Heel typisch voor een HP première het regent! En dat deed het niet zo zachtjes ook.. ** Overzicht foto vanaf waar wij stonden. We konden alles prima zien! ** HP7 logo! Tot zover kon ik dus inzoomen, hoe geweldig! ** Rupurt Grint Ron Wemel die als eerst arriveerde ** Michael Gambon&Tom Felton Perkamentus&Draco kijken naar hun zelf op het grote scherm ** Evanna Lynch Loena ** Één van de broertjes Wemel! Alleen weet ik niet zo goed welke van de twee... ** Warwick Davis Griphook&Professor Filius Flitwick Wat is hij toch klein! ** Ralph Fiennes Lord VoldemortEr werd nog aan hem gevraagd of hij ooit wende aan zichzelf zonder neus te zien. Zijn antwoord: het went! ** Helena Bonham Carter Bellatrix Lestrange Eindelijk na ruimt twee jaar al fan zijn zag ik haar in het echt! ** Nog een keer! ** Alan Rickman Sneep ** Daniel Radcliffe Harry Potter & J.K Rowling ** Nog een keer samen 

13 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! :D
    Balen dat t regende, maargoed das Londen _O-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je daar geweest bent! Ik heb alles gevolgd vanaf mijn laptop thuis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ontzettend leuk dat je daar geweest bent, is vast een geweldige ervaring geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt supercool! Vind Bellatrix ook echt geweldig! Wil al heel lang naar Engeland dus ben sws jaloers...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. DAT IS ZO COOL :D
    Ik wilde ook naar de première!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf dat je daar bij was zeg, echt heel erg cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's pretty awesome! Ik ben zeer jaloers, Laura! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf joh! :)
    Helena is echt leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt super gave foto's, echt heel tof dat je er bij was =D Lijkt me toch een super ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt heeeul tof, ik ben (nog steeds) jaloers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pff ik mis dit!!! Maar we zijn er echt geweest lalala :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaah geweldig, je was erbij! Ik heb die dag 5/6 uur lang naar mijn computerscherm zitten kijken om de première te volgen.
    Ik was in New York bij de Half-blood Prince première, maar dit moet helemaal gaaf geweest zijn!

    <3 Alan Rickman!

    BeantwoordenVerwijderen