Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

maandag 18 juli 2011

Bloemen voor de boze heks


Voordat ik een paar dagen naar Londen vertrok vorige week ging ik nog even bij mijn moeder langs, gewoon voor de gezelligheid maar ook om wat boeken van vroeger uit te zoeken. Er zou namelijk een hoop aan boeken & oude spellen worden opgehaald. Deze gingen naar een tehuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Één van de boeken die ik zelf zeker wilde houden was het boek Bloemen voor de boze heks. De boze heks zou je misschien nu denken? Dat komt mij wel heel bekend voor! Vooral als je vorige Villa Achterwerk hebt gekeken kan dit wel eens kloppen! Nieuwsgierig geworden naar wat dit nou precies was? Klik dan snel op lees verder!



Zoals je in het filmpje hier boven ziet was de Boze Heks vroeger een animatie serie op Villa Achterwerk. Ik weet zelf nog ontzettend goed dat ik deze serie ontzettend leuk vond maar volgens mij vond ik het soms ook stiekem wel een klein beetje eng! Als ik nu terug kijk naar het filmpje denk ik: ''Wat hebben ze dat eigenlijk toch ontzettend leuk gedaan!''

Het boek Bloemen voor de boze heks bestaat uit verschillende kleine verhalen die over de avonturen van de boze heks, de zorgzame haas, de eigenwijze egel, de uil die zo mooi kan dichten en alle andere dieren die in het bos leven. Veel kan ik er helaas niet over vertellen omdat ik niet meer precies weet waar het allemaal over gaat, maar wie weet lees ik hem gewoon nog eens een keertje!

Voor iedereen die het boek zelf ooit nog eens wil lezen of misschien als cadeautje geven aan je jarige nichtje? Het boek is voor € 13,95 te kop bij bol.com!

Q: Hebben jullie vroeger ook de Boze Heks gekeken op Villa Achterwerk? Of kende je juist alleen het boek?

4 opmerkingen:

  1. Oh, dat brengt herinneringen naar boven! Ik heb dat altijd gekeken met mijn zusje en ook de boeken gelezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij keek ik wel villa achterwerk, en misschien heb ik de boze heks ook weleens gezien, maar herinner het me niet meer... En ken ook het boek niet. :S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik keek ALTIJD de boze heks,, ik vond dat geweldig :D Ik kan me nog heel goed het verhaal herinneren dat ze koekjes had gebakken waarvan de egel achteruit ging lopen xD
    En dat leidje!L jajajaja oei oei oei ik ben zo heel verschrikkelijk boos ik ben zo kwaad... lalala

    BeantwoordenVerwijderen