Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

dinsdag 8 november 2011

Winnen: Een mini kerst pakketje!


Ik weet dat sinterklaas nog in het land moet komen maar toch zet ik nu al een winactie online die met kerst te maken heeft! Gewoon omdat het kan (: 

Toen ik gisteren samen met mijn vader in de Action liep en alle leuke kerstspullen zag kreeg ik opeens een leuk idee. Ik wilde namelijk een project opzetten waar ik rond de 8 á 10 bloggers een leuk mini pakketje wilde sturen rond de kerstdagen. Die je natuurlijk dan pas op kerstavond mag open maken! Ik was meteen helemaal enthousiast, maar toen ik er iets langer overna dacht besloot ik het toch niet te doen. Vooral niet naar zoveel blogger, december is niet voor niks een dure maand. Maar omdat ik het idee toch niet helemaal verloren wilde laten gaan heb ik besloten om het voor Boeken van vroeger & nu te doen! Alleen wordt het dan een soort winactie waar ik twee mensen blij ga maken met een mini pakketje! Met veel aanmeldingen verstuur ik er waarschijnlijk meer!

Wanneer je je dus aanmeld en uit eindelijk wint is het de bedoeling dat je mij je adres mailt zodat ik het pakketje naar je kan toe sturen. Wanneer je het ontvangen hebt is het de bedoeling dat je het tot kerstavond bewaard en je het pas rond een uurtje of zeven open maakt!

WAT MOET JE HIER VOOR DOEN?- Stuur een mailtje of laat een reactie achter met de volgende dingen: Je naam en de reden waarom je graag een pakketje wilt winnen.
- Volg de blog via bloglovin of google friend.

JE KAN MEE DOEN TOT EN MET 16 december 00.00 uur!
Mails/reacties die na twaalf uur binnen komen zullen niet meer mee genomen worden. De pakketjes zullen dan 19 december verstuurd worden. Let er dus op dat je 17 december een kijkje op de blog neemt! Want wie niet reageerd heeft dan ook echt pech.

VEEL SUCCES IEDEREEN!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, ik wil wel meedoen :) Ik volg je via bloglovin.

    Naam: Laura (goh).
    Reden: Altijd leuk om cadeautjes te krijgen, toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk leuk leuk!!! Ik wil ook mee doen. Net als Laura volg ik je via blogloving :)

    Naam: Deborah
    De reden: Na alle ellende van dit jaar (niet internet waardig) wordt het eens tijd dat ik verwend mag worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh... dat klinkt goed! Ik doe graag mee :D Ik heb gewoon iets met verrassingspakketjes hihi. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel leuk idee! En ik wil graag winnen omdat het altijd leuk om in de grijze dagen van december (zoals deze, maar het is nog november) iets in je bus te krijgen wat je dat opvrolijkt.

    Ik volg je via google-rss-reader.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag meedoen!
    Naam: J (www.millepagine.blogspot.com)
    Waarom: ik heb je blog net ontdekt en vind het idee heel erg origineel... dus ik ga je zometeen even toevoegen aan mijn bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!
    Mijn naam: Jessica
    De reden waarom ik mee doe is omdat ik dit jaar geen kerstvakantiet heb. Na de vakantie heb ik namelijk examens dus wordt de kerst"vakantie" gebruikt om twee weken volledig aan het studeren te slaan.
    Zo'n verrassing krijgen zou dus een grote afwisseling zijn in mijn humeur. een beetje afleiding kan nooit kwaad.
    Ik volg je al op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik wil ook wel meedoen.
    Mijn naam is Marlous en ik zou wel willen winnen omdat ik eigenlijk de liefde voor het lezen een beetje verloren heb.. ik verslond vroeger als kind boeken maar sinds ik voor school 'verplicht' boeken moet lezen kom ik niet meer aan leuke boeken in mijn vrije tijd toe. Laatste boek was denk ik extremely loud and incredibly close van jonathan safran foer (wel supergoed!) in ehh zomer 2010? dus ik hoop dat jij mij weer kan aansporen tot lezen met een goede keuze. ik heb ook nauwelijks boeken (wel ontzettend veel kinderboeken) dus kans is groot dat ik het nog niet gelezen heb ;)
    oh en ik ben je toevallig net gaan volgen met bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen