Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

vrijdag 15 juli 2011

Feedback gevraagd!


Vandaag is de dag dat Boeken van vroeger & nu al een maand in de lucht is, en ik moet je toegeven dat ik nog steeds ontzettend blij ben met mijn blog! Ondanks dat het nog niet helemaal vol staat met recensies enzovoort. Maar dit komt deels ook omdat ik in een periode heb gezeten van weinig lezen.

Nu vroeg ik mij af of jullie een stukje feedback over de blog willen schrijven? Dit mag over van alles zijn! Dingen die jij juist heel leuk vindt of juist minder leuk vindt. Ook zou ik graag willen weten wat jullie missen op de blog of wat je juist liever kwijt bent dan rijk! Recensies van boeken hoeven niet genoemd te worden want dit is één ding wat ik er zelf sowieso meer op wil hebben. Maar helaas kan ik niet in een paar uur een boek uitlezen!

Bij deze wil ik ook iemand vragen om een lijst met vragen in te vullen over boeken die je vroeg las en die je nu leest! Wil je hier aan mee werken? Stuur even een mailtje naar boekenliefdee@gmail.com met als onderwerp 'boeken interview' zodat ik na het weekend iemand hier voor kan uit kiezen! De vragen worden dan naar je gemaild. Wees niet getreurd als je niet wordt uitgekozen, ik hou alle mailtje voor de volgende keer!

Voor nu wens ik iedereen een fijn dag & een weekend!

6 opmerkingen:

  1. Ik ben pas net op dit blog terecht gekomen, dus denk niet dat ik een goede feedback schrijf. ;) Ik ga je blog in elk geval volgen, want ik houd erg van lezen, en vind je blog er ook gewoon erg mooi uitzien.
    Lieffs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een leuke blog :D
    Qua layout, maar ook met de tips enzo :P
    Dus ben benieuwd wat er verder nog op komt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuke blog, en echt feedback heb ik nog niet omdat ik er pas 2 keer ben geweest :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook een leuke blog :) Ik zou misschien wat meer over schrijvers willen weten en verschillende soorten boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik op je blog kom dus ik denk niet dat ik echt de juiste persoon ben op dit moment om feedback te geven. Oja en één dingetje: het is feedback gevraagD i.p.v gevraagt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat is wel waar, maar ik ken genoeg andere films die over schepen gaan die zinken :P

    BeantwoordenVerwijderen