Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

donderdag 14 juli 2011

Geshopt: Twee nieuwe boeken!



Sinds dat ik in Juni begon met de boeken van The house of night had ik al bedacht dat ik deel zes zou kopen voordat ik vorige week voor 4 dagen naar Londen zou gaan. Zo heb ik zeker wel een maand gewacht tot ik eindelijk het nieuwe deel kon kopen om verder te lezen, maar je raad het vast al want het boek was nergens in de winkel te vinden! Ik ben zelfs nog de dag voordat ik weg ging gaan kijken bij de Paagman in de hoop het boek te vinden..Maar helaas. Zoals altijd kon ik de winkel ook niet verlaten zonder boek, want ik wilde nou eenmaal iets nieuws lezen in de bus.. Na heel wat rondjes gelopen te hebben besloot ik het Engelse boek Halo mee te nemen die over engelen gaat.






Halo gaat over drie engelen Gabriel, Ivy en Bethany. Bethany is eigenlijk nog maar een tiener en wordt samen met haar broer en zus naar de aarde gestuurd. Om weer geluk weer in de wereld te brengen. Natuurlijk gaat dit niet zonder slag of stoot want Bethany wordt verlieft op een jongen van haar school, wat eigenlijk tegen de regels in gaat. Want ze mogen alle drie niet te close worden met de mensen op aarde...

Ik heb het boek nog niet uitgelezen want natuurlijk tegen alle verwachtingen in las ik amper in de bus, maar dit maakt verder niet uit. Want het boek uitlezen gebeurd toch wel!



Het tweede boek wat ik nieuw heb kocht ik in Londen, want het tweede boek voor de helft van de prijs is natuurlijk altijd fijn! Al kocht ik het tweede boek voor het vriendje. Namelijk het verhaal van de hoofdpersonage uit Assasin´s Creed, en wie weet lees ik het verhaal zelf ook wel een keertje!

Het boek wat ik voor mijzelf kocht is: Across the Universe. Waar het boek precies overgaat is een klein beetje onduidelijk omdat er niet veel over op de achterkant staat. De voorkant van het boek haalde mij over om hem mee te nemen, en wat er op de achterkant staat klonk ook best leuk! Het verhaal gaat over Amy die 50 jaar voordat ze eigenlijk moet ontwaken ontwaakt en meteen het slachtoffer wordt van een bijna moord...

Het klinkt allemaal een klein beetje vaag ik weet het, maar de achterkant vertalen naar het Nederlands is nou ook niet mijn sterkste punt. Natuurlijk zal ik zodra ik beide boeken gelezen heb een klein stukje er over schrijven! Want ik heb ze natuurlijk niet voor niks gekocht!

Als laatste nog even een vraagje voor jullie: Zouden jullie het leuk vinden om een aantal foto's met misschien een klein verslagje over Londen te lezen? Het heeft wel niks met de blog te maken maar ik vroeg mij af of jullie hier interesse in hadden! Ook deels omdat ik ze toch wel ergens wil showen!

4 opmerkingen:

  1. Ik zou het wel leuk vinden! Ik wil Halo ook graag nog gaan lezen deze vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey ik heb net geprobeert een reactie te plaatsen maar hij doet t niet......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben recensente bij Crimezone, en ik heb Halo gelezen toen hij nog niet officieel uit was. Hij kwam uit in maart, ik las 'm in februari. Maar goed. Het is wel een erg leuk boek, maar soms dan gaat het net een beetje teveel over Zijn Goedheid.

    BeantwoordenVerwijderen