Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

maandag 21 november 2011

Het is net een klein cadeautje!

Toen ik zo'n twee weken foto's van de nieuwe flow zijn voorkant langs zag komen wist ik het meteen: 'Deze moet ik hebben!' Zo gezegt zo gedaan en de volgende avond liep ik blij met de Flow de winkel uit!

Ik moet toegeven dat ik een beetje een haat/liefde relatie heb met dit tijdschrijft. Ik hou er ontzettend van. Het staat altijd vol met mooie tekesten, foto's en allerlei andere artikelen. Ook zit er bij elke Flow een klein cadeautje. Maar meeste van de tijd wanneer ik de Flow wil kopen staan er niet genoeg leuke dingen in waardoor ik hem vaak laat liggen. Maar dit keer kon ik deze kerst flow niet laten liggen! Ik hou van kerst en vooral van de voorkant die ze nu hebben.

De flow komt deze keer samen met een schriftje, inpak papier, stickers die je op je cadeautjes kan plakken en drie leuke kerstkaarten! Ook staan er dit keer erg leuke artiekelen in zoals: Chinese relaties: De liefde komt later wel, Roddelen, Oma,  Happy Home en veel meer leuke dingen! Verder vind ik het ook altijd erg leuk de dat flow verschillende soorten papier gebuikt in het tijdschrift, wat echt iets ontzettends leuks geeft aan het tijdschrift. Zo heb je glad papier in je handen en even later weer echt normaal papier..
Ondanks dat het tijdschrift meer is gericht op mensen van boven de 30 jaar, heb ik zeker van deze editie genoten! Nieuwschierig geworden? Kijk dan snel in een boekenwinkel of supermarkt en haal daar de flow voor €6,95! (Volgens mij moeten ze er nog gewoon zijn!)





Deze post had eigenlijk al veel eerder online moeten komen maar ik vergat hem steeds in te plannen!

8 opmerkingen:

  1. Ik heb een abbo op dit blad (die in februari afloopt) en ik heb nog steeds soort van haat/liefde verhouding ermee. Ik geniet van de uitstraling ervan. Maar echt lezen doe ik niet. Toch bewaar ik ze wel allemaal zodat ik er ooit iets mee kan doen. Lezen ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms koop ik hem ook,, maar idd soms is het ook niet helemaal mijn blad ;) Deze lijtk me wel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik vind de flow heel erg mooi en leuk, maar wel heel duur voor een tijdschrift. Maar ik heb een abonnement erop gekregen, dus dat is wel een goede oplossing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik snap je haat liefde verhouding wel. Ik hou heel erg van de stijl van Flow, vooral het schriftje dat er dit keer bij zat vond ik erg leuk. En ook alle mooie plaatjes en printjes knip ik vaak uit. Maar ik moet bekennen dat ik niet alle teksten lees.. haha, het is inderdaad meer gericht op wat oudere vrouwen. Het is jammer dat er niet een wat jongere versie is (niet voor 12-18 maar 20ergs ofzo. of 30ers zonder kinderen en problemen :p). Want dan zou het tijdschrift helemaal top zijn!

    ps, als je ook graag mooie post wilt ontvangen zoals ik op afloodofmemories kun je gewoon een oproepje insturen he? dan krijg je binnenkort vast ook mooie post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor steeds vaker van dit tijdschrift maar zelf heb ik hem nog nooit gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vaak spreken de artikeltitels me wel aan, maar vind ik het hele tijdschrift een beetje prijzig. Ook omdat ik de schrijfstijl niet altijd leuk vind en de volledige tekst dan niet is wat ik er van verwachtte, en dat is zo jammer. Gelukkig koopt m'n moeder hem soms ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb echt preciés zo'n haat/liefde verhouding met de Flow! De vormgeving is fantastisch, maar de inhoud vaak een beetje saai.. daarom koop ik hem maar heel soms aangezien hij ook best prijzig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het nog nooit gekocht, en ook niet gelezen.. Heb er vaak mee in handen gestaan omdat het er toch wel spectaculair uitziet, maar ik denk niet dat het me genoeg zou boeien :')

    BeantwoordenVerwijderen