Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

zaterdag 19 november 2011

Dribbel gaat logeren


Dribbel gaat logeren is een boek wat ik laatst terug vond in de kelder toen ik opzoek ging naar een paar oude boeken en eventueel tijdschriften. Één van de boeken die ik terug vond is dus die van Dribbel. Ik kan mij nog wel vaag herinneren dat ik dit boekje vroeger vrij veel heb gelezen.

Het leuke aan dit boek is nu ik het weer door blader dat op elke pagina wel iets heeft wat je zeg maar kunt openen. Ik weet niet precies hoe je dit noemt maar dit maakt dit boek wel erg leuk. Natuurlijk heb je het als je het nu leest zo uit maar het is een leuk kort verhaaltje voor het slapen gaan voor bijvoorbeeld je jongere zusje of broertje.



Het boek is zelf volgens mij niet meer te koop. Wat ook niet zo raar is omdat het uit 1990 komt. Maar misschien voor de lief hebbers is het nog wel te vinden op Marktplaats?

6 opmerkingen:

  1. Ik herinner me opeens wij vroeger een Dribbel video band hadden, speciaal met Dribbel en kerstmis. Die keken we toen elk jaar met kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Dribbel is zo leuk! Doet me denken aan groep één van de basisschool, toen kregen we allemaal een plaatje van Dribbel met onze naam erop op onze stoeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah, zo'n boek had ik ooit op de basisschool ooit geleend, ook al kon ik toen nog niet lezen xD.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had vroeger ook altijd boekjes van Dribbel! Jeugdsentiment haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja deze heb ik ook gehad! Zo leuk vond ik dat omklappen altijd. We hadden ook wel eens andere 'omklapboekjes' van de bieb maar die waren dan vaak al helemaal kapot (te hard omgeklapt :p) en weer vastgeplakt.. zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uitklapboeken, boeken met draaiende stukjes, dingetjes die je moest uitklappen/vouwen of waar je doorheen kon kijken vond ik altijd zó leuk! Ze gingen alleen vaak wel stuk door het vele gebruik :p

    BeantwoordenVerwijderen