Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

donderdag 18 augustus 2011

Wat doen mensen in de trein?



Toen ik een tijd geleden in de intercity vanuit Amersfort naar huis zat besloot ik eens om mij hen te kijken, want wat doen mensen nou als ze in de trein zitten?

Zo heb ik de hele reis naar iemand zitten luisteren die iemand aan de andere kant van de telefoon duidelijk probeerde te maken dat ze naar Centraal moest komen. Precies heb ik het niet kunnen horen aangezien deze vrouw niet in het Nederlands sprak, en ergens voorbij Gouda hielt ze pas op eindelijk op. Naast mij zat een jonge? man een boek te lezen namelijk de komst van Alaxsander een boek over de bijbel? Wie zou het weten ik niet.. Verder op zat iemand muziek te luisteren waar ik gelukkig niet van kon mee genieten en weer een stukje verder op zat iemand de hele tijd met zijn telefoon te spelen en zelfs te eten.. Wat mij eigenlijk opviel is dat er bijna niemand meer een boek leest in de trein..


Okey ik moet toegeven ook ik deed mee met het telefoon spelen, ik had toen namelijk net de free wifi ontdekt in de trein waardoor ik twitter en allerlei andere dingen begon te checken. Ja ik ben verslaafd aan internet i know.. Dat moet ook eens stoppen xD

Het moraal van deze blog is eigenlijk ver te zoeken. Toen ik in de trein zat zat deze blog heel leuk in mijn hoofd maar uiteindelijk is het niks geworden.. Dus bij deze sluit ik af met een vraag: Wat doe jij als je in de trein zit?

8 opmerkingen:

  1. Meestal muziek luisteren, twitteren omdat ik me verveel en uit het raam kijken.
    En hopen dat niemand naast me komt zitten, want daar heb ik een hekel aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reis bijna nooit met de trein, maar als ik het doe speel ik een spelletje op mijn mobiel of luister muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de trein drink ik koffie, lees ik studieboeken en ik Twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees of ik schrijf blogideeën op in mijn boekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel!

    Ik zit meestal te lezen in de trein (dagelijks op en neer naar werk), als ik geen zin heb om mijn boek mee te slepen lees ik een tijdschrift en smorgens altijd De Pers of Spits.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinds de gratis wifi moet ik ook bekennen dat ik daar graag gebruik van maak... Maar niet mijn hele traject heeft dat, sowieso zit ik vaak rond de 3u in de trein dus opgegeven moment wil ik ook weer iets anders doen, dus dan ga ik wel weer lezen! Of ik luister muziek, denk een heleboel na en observeer andere reizigers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees, sms, bel, whatsapp, praat, luister muziek, luister naar andere mensen, probeer te slapen, of juist niet in slaap te vallen, kijk naar buiten en droom weg over 1001 dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen