Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

donderdag 25 augustus 2011

I'm back in town!

Langs de kust van Spanje!

Hallo lieve allemaal!

Zoals jullie merken ben ik weer terug van vankantie! Afgelopen zaterdag zijn vriendje en ik weer terug gekomen uit het warme Torrenolinos wat aan de kust van Spanje ligt. (vlak bij Malaga voor de kenners) Ik heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad en wilde dan ook echt niet terug! Helaas was het toen al weer snel maandag en was het tijd voor stage, wat niet al te leuk begon. Maar daar denk ik maar niet meer aan!


Nadat ik terug kwam van mijn vakantie heb ik ook op het punt gestaan te stoppen met Boeken van vroeger & nu, omdat ik een beetje de druk van het moeten lezen voelde. Aangezien ik jullie graag ook recensies wil geven van verschillende boeken! Gisteren was ik ook bijna van plan er helemaal mee te stoppen, maar nu ik vandaag een vrij dagje heb denk ik daar heel anders over! Ik ga gewoon rustig aan doen met het lezen en hier en daar een recensie schrijven. Aangezien ik een soort haat/liefde relatie met boeken heb tegenwoordig. Ik wil heel graag lezen maar ik kan mezelf er niet altijd aan toe zetten, dus rustig aan vanaf nu!

De komende tijd word het daarom dus iets rustiger en ga ik proberen om nieuwe ideeën te bedenken voor onderwerpen die ook met boeken te maken hebben! (Natuurlijk zijn tips welkom!) Vanmiddag ga ik idegeval er weer even voor zitten en krijgen jullie sowieso nog een blogje! Waarschijnlijk zal ik ook beginnen met een nieuwe layout en schrijf ik nog een blogje voor het weekend!

Dat was het wel even voor nu!
En ik wil jullie nog even bedanken voor het blijven door reageren op mijn blog!
Tot snel weer!

2 opmerkingen:

  1. Ja, dan is het misschien fijner om je richten op dingen die wel met boeken te maken hebben, maar dat je niet per se een boek hoeft te lezen. Misschien de leukste boeken of juist de stomste boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent! Je hebt wel gelijk, het is dat het nu vakantie is, maar normaal doe ik er best wel lang over om een boek uit te lezen, en heb ik er ook minder zin in.

    BeantwoordenVerwijderen