Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

donderdag 25 augustus 2011

Boeken op vakantie


In de blog hieronder vertelde ik dat ik pas terug gekomen ben van vakantie. We zijn totaal 8 dagen weg geweest van zaterdag tot zaterdag. Natuurlijk kon ik niet weg gaan zonder boeken! De vier boeken hierboven gingen mee en totaal heb ik er twee en een kwart van gelezen.

Zoals je ziet ga ik op vakantie en neem ik twee boeken mee over Harry Potter, volgens mij kan ik gewoon niet zonder Harry Potter! Ik heb dan ook Harry Potter en de Geheime kamer uitgelezen samen met het House of night boek. Ook was ik begonnen met het andere boek over Harry Potter maar aangezien deze op een geven moment een beetje saai was besloot ik snel te stoppen en HP en de geheime kamer te lezen!



Bot voor bot door Katy Reiches
Wanneer bouwvakkers de resten van een lichaam aantreffen op het terrein van Le Grand Seminaire, midden in Montreal, wordt forensisch patholoog doctor Temperance Brennan opgeroepen. Tempe signaleert bij het onderzoek een aantal opmerkelijke overeenkomsten tussen de dode vrouw en een zestienjarig meisje op wie zij vorig jaar autopsie deed. Werden beide vrouwen het slachtoffer van dezelfde moordenaar?

Tempted door P.C. and Kristen Cast
Zoey needs a break after some serious excitement. Sadly, the House of Night school for vampyres doesn't feature breaks on its curriculum - even for a High Priestess in training and her gang. Plus juggling three guys is no stress reliever, especially when one is a sexy Warrior so into protecting Zoey that he's sensing her emotions. Wider stresses lurk too, and the dark force in Tulsa's tunnels is spreading. Could Stevie Rae be responsible for more than a group of misfit fledglings? And Aphrodite's visions warn Zoey to stay away from the immortal Kalona and his dark allure - but they also show that only Zoey can stop him. She's not exactly keen to meet up, but if Zoey don't go to Kalona he'll exact a fiery vengeance on those closest to her. She just has to find the courage to do what's necessary, or everything that's important to her will be destroyed

Harry, a history door Melissa Anelli
The Harry Potter books are a triumph of the imagination that did far more than break sales records for all time. They restored the world's sense of wonder, and took on a magical life of theire own. And as webmisteress of the Leaky Cauldron, one of the most populare Harry Potter sites on the internet, Melissa Anelli had a front row seat to it all.


Now the series had ended, but the story is not over. With comments and contributions from J.K Rowlings editors, agents, publicits and fans, and most of all from J.K Rowling herself, Melissa Anelli takes us on a personal journey through every aspect of the Harry Potter phenomenon, from his very first spell to his lasting impact on the way we live and dream.

Harry Potter en de geheime kamer door J.K Rowling
Na een verschrikkelijke vakantie bij zijn gemene oom en tante gaat Harry Potter naar de tweede klas van Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Maar alleen al om daar te komen blijkt een ware heksentoer te zijn, waarbij een vliegende auto Harry en zijn vriend Ron uitkomst biedt. Na alle avonturen van vorig schooljaar denkt Harry zich rustig aan zijn lessen Toverdranken, Verweer tegen de Zwarte Kunsten en zijn favoriete sport Zwerkbal te kunnen wijden. Maar dan hoort hij een mysterieuze stem, vinden er aanslagen plaats en ontdekt hij een wel heel bijzonder dagboek...

Q: Ben jij ook op vakantie geweest? Zo ja hoeveel boeken nam jij toen mee?

4 opmerkingen:

  1. Leuke boeken! :) Vooral Harry Potter natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet mijn soort boeken. Meestal als ik op vakantie ga neem ik een stuk of 3/4 boeken mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste boek lijkt me erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb ik Harry Potter wel miljoen keer gelezen, en het blijven leuke boeken. :) Trouwens, mooi blog!

    BeantwoordenVerwijderen