Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

zaterdag 27 augustus 2011

Het reizende boeken journaal!


Rond juni melde ik mij aan bij Postcrossing, dit is een site waar je adressen van andere over de hele wereld kan aanvragen om een kaartje naar toe te sturen, natuurlijk krijg je ook weer een kaartje terug! Deze site heeft ook een forum waar ik al snel ook even ging snuffelde, waar ik op iets heel leuks stuitte! Namelijk een schrift/boekje wat over de hele wereld reist en waar dingen worden in geschreven. Ik ben verschillende onderwerpen tegen gekomen en stiekem vind ik dit best een leuk idee! Wat dus uitdraaide op Het reizende boeken journaal! Dit blogje is geschreven om te kijken of hier eventueel interesse voor is, zo niet dan houd het op. Je kan je hiervoor dus nog NIET aanmelden!



Het idee is eigenlijk simpel. Ik koop hier een mooi boekje waarvan ik eventueel nog de voorkant versier, een aantal regels in schrijf en een voorbeeld maak van een aantal pagina's! De regels zullen trouwens niet te erg zijn, het is meer van hoeveel blz. je ongeveer mag gebruiken of hoelang je de notebook in je bezit mag hebben! Het enige wat wel belangrijk is dat de verzendkosten voor EIGEN rekening zijn. Het zou nog wat zijn als ik alles moet gaan betalen! Volgens mij ligt de verzendkosten tussen de 0 - 3 euro. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe zwaar het notebook wordt. Want hoe meer er in komt hoe zwaarder hij kan worden! Wanneer ik dit allemaal op touw ga zetten zal ik een aparte pagina of blog aanmaken waar je alles kunt lezen over de notebook, maar ook in de gaten kan houden waar hij nu is!

Wanneer er genoeg animo is voor een reizende journaal zal ik meer schrijven! Dus lijkt je dit leuk? Laat vooral een comment achter hier onder en vertel het aan iedereen door! Want zodra er genoeg animo is zal ik alles in werking gaan zetten! Jullie mogen natuurlijk ook nog met tips komen!

UPDATE:
De bedoeling is dus eigenlijk dat de notebook hier in Nederland (misschien belgie?) gaat rond reizen en dat jullie hier in kunnen schrijven over je favoriete boek/auteur ect.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een leuk idee, maar ik geef mijn adres liever niet aan anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt op zich wel leuk, maar als dat boekje de hele wereld rond gaat...Ik denk toch dat ik liever het in Nederland houd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk! Aan zoiets zou ik zeker mee willen doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt leuk, maar ben je dan niet bang dat het boekje onderweg kwijtraakt ofzo? Dat mensen het niet doorsturen?

    BeantwoordenVerwijderen