Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

dinsdag 2 augustus 2011

Gezocht: Lezers die mee willen schrijven!

Vanaf aanstaande vrijdag zal ik voor twee weken amper achter mijn laptop te vinden zijn, mijn vriend is namelijk twee weken vrij en zal die twee weken hier vertoeven. Ook gaan we nog 8 dagen op vakantie naar Spanje waardoor ik natuurlijk geen tijd heb om te bloggen. Natuurlijk laat ik jullie niet alleen zonder posts want ik heb er nog een aantal als concept staan, dus deze zullen ook verschijnen de komende twee weken! Natuurlijk zal ik vast af en toe eens een kijkje komen nemen maar het is niet zo dat ik elke keer een nieuwe post zal schrijven. Ook zullen er zo'n drie blogjes in de week online komen, maar om hier meer van te maken heb ik jullie hulp nodig!

Ik zal het zelf namelijk erg leuk vinden om een paar gastbloggers te hebben in deze twee weken. Je mag over van alles schrijven als het maar met boeken of iets met lezen te maken heeft! Natuurlijk mag je ook een al een eerder geschreven recensie insturen die ik dan online plaats!

De reden waarom ik dit vraag is simpel, ik wil jullie gewoon wat meer posts aanbieden! Ook ga ik na deze twee weken meteen op stage waardoor ik niet al mijn voor geschreven posts online wil gooien, omdat ik niet weet of ik nog de puf heb om in de eerste week nieuwe posts te schrijven! En zo heb ik toch nog iets achter de hand..

Als jij het leuk vind om mee te schrijven aan Boeken van vroeger & nu stuur dan jou geschreven post plus de link van je eigen blog (als je deze hebt) naar boekenliefdee@gmail.com!

2 opmerkingen:

  1. Zoals ik al aangaf vind ik het wel leuk mee te helpen! :) Ik wil graag recensies schrijven van boeken en heb nog wel wat andere ideeën. Ik hoor wel van je, iliveformydreams@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een e-mail gestuurd :)
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen