Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

donderdag 4 augustus 2011

Confessions of a book addicted #1



Eigenlijk schaam ik mij een heel klein beetje voor deze blog, aangezien ik nog ruim negen boeken in de kast heb staan die ik nog moet lezen. Ja je leeft het goed negen boeken!

Laatst keek ik een keertje voor de gein in mijn boekenkast naar de boeken die ik nog moest lezen en zoals je zit aan deze post schrok ik daar best wel van! Misschien moet ik mezelf maar eens de regel opleggen dat ik eerst ruim drie of vier boeken moet lezen voordat ik pas weer wat nieuws mag komen! Naast deze boeken heb ik ook nog acht boeken in de kast staan die ik nooit heb uitgelezen, maar deze bewaar ik voor een volgende post!
DE BOEKEN DIE IK NOG MOET LEZEN

1. The lost Symbol - Dan Brown

Hiermee kwam vriendje een keer aanzetten. Zijn vader had hem namelijk in de trein gevonden en leest zelf geen Engelse boeken dus ging het boek naar mij. Ik wil best graag in het boek beginnen maar hij is zo groot en onhandig dat hij niet makkelijk mee kan ergens naar toe..

2. De Dwergen - Markus Heitz

Een boek wat ik ooit eens gehad heb toen ik mij aanmelden bij ECI. Volgens mij heb ik ooit eens de eerste twee blz gelezen. Maar het klonk allemaal zo vaag dat ik het boek snel weer weg leegde.

3. Hartslag & Diagnose besmet - Tess Gerritsen

Hiervan heb ik Hartslag al gelezen en moet eigenlijk nog het tweede boek Diagnose besmet lezen.

4. De Witte Draak - Anne McCaffrey

Dit boek heb ik volgens mij zo'n twee jaar geleden gehad voor mijn verjaardag? Misschien heb ik het ook mis en heb ik hem gewoon eens van mijn moeder gehad. Wat ik wel zeker weet is dat hij al een tijdje in mijn kast staat..

5. Ghoul Britannia - Martin Andrew  (Engels)

Een boek wat ik een tijdje geleden kocht bij de American Book store in de uitverkoop. Een boek over geesten in Engeland. Misschien toch binnenkort maar eens mee beginnen!

6. Vampire Diaries The return & nightfall -
- L.J Smith (Engels)
Het deerde boek van de Vampire Diaries serie. Zelf heb ik eigenlijk alleen deel één gelezen en met deel twee kom ik ook maar niet verder..

 7. Across the universe - Beth Revis (Engels)
(Deze ben ik ondertussen gaan lezen)

Één van de boeken die ik laatst in Londen kocht. Deze hoort natuurlijk eigenlijk niet in het lijstje thuis omdat ik hem pas in huis heb, maar toch tel ik hem mee.

8. Genevieve - Jack Yeovil (Engels)

Een boek over een vampier met volgens mij meerdere verhalen. Ooit eens gekocht op een fantasy beurs maar nog nooit aan begonnen..

9. Alice in wonderland - Lewis Carolle (Engels)

Alice in Wonderland naam ik een tijd geleden mee bij de Sleghte. Niet perse om te lezen eigenlijk maar gewoon omdat het verhaal ontzettend leuk is! Natuurlijk wordt dit boek ook nog een keer gelezen!


Q: Hoeveel boeken heb jij in de kast staan die je nog moet lezen?

7 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb nog 2 boeken in mijn kast staan die ik nog niet gelezen heb en morgen worden het er waarschijnlijk 3 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Teveel?
    Nee echt, ik heb er echt een hoop staan die nog gelezen moeten worden. En allemaal ontzettend nieuw. Zo slecht!
    Ik probeer mezelf ook de regel op te leggen van; Eerst uitlezen, dan pas nieuwe kopen.
    Maar dat lukt niet echt.
    Maar... Ik heb vandaag het laatste boek dat heel hoog op verlanglijst stond gekocht en daarmee is het klaar. Ik ga nu eerst echt een stuk of 5 boeken uitlezen voordat er nieuwe komen.
    Hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tess Gerritsen is een enorm goede schrijfster.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer hoor, die ik nog moet lezen! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn stapel is ook zo ontzettend groot, wil graag meer lezen maar heb amper tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er nu 3,5 liggen die ik nog moet lezen! Redelijke score vind ik, en ik mag pas een nieuwe kopen als ik er weer eentje uit heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi als jij 9 boeken al veel vindt... ik heb nog ruim 100 nog-te-lezen boeken in de kast staan =D

    BeantwoordenVerwijderen