Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

maandag 8 augustus 2011

Confessions of a book addicted #2



Na deel één over de boeken die ik zelf nog moet lezen nu ook een deel over de boeken in mijn kast die ik nooit heb uitgelezen! Dit kan meerdere redenen hebben zoals er niet door hen komen, of dat ik een ander boek had liggen die ik graag wilde lezen! Ook zitten er boeken bij waar ik ooit wel eens aan begonnen ben maar toch weer weg leegde omdat ik het of saai vond of niet door hen kwam..
BOEKEN DIE IK NOOIT UIT LAS

1. De perfecte Minnares - Marian Mudder

Het boek wat ik won bij de winactie op de blog van Femke. Ik ben er in begonnen maar leegde het boek weer weg omdat het toch niet echt mijn grene is. Maar omdat ik het boek heb gewoon wil ik hem wel graag een keer uitlezen!

2. Het noorderlicht - Philip Pullman

The Golden Compass is op dit boek gebaseerd. Eens gekocht op een beurs voor weinig geld. Als ik keek naar de bladwijzer die in dit boek zit was ik toch best ver in dit boek! Waarom ik hem ooit heb weg gelegd weet ik niet. Waarschijnlijk had ik een leuker boek voorhanden en was ik te lui om verder te lezen?

3. Lycidas - Christoph Marzi

Een echt ontzettend leuk boek wat zich afspeelt in Londen. Het enige jammers is dat je er soms erg moeilijk door hen komt waardoor ik het boek ook weg leegde. Het boek is best dik en ik was er echt even helemaal klaar mee.

4. Brisingr - Christopher Paolini 

Het deerde deel in de Eragon serie. Ik ben volgens mij al zo'n drie keer begonnen in dit boek maar steeds blijf ik hangen. Het is ook best weer een dik boek wat je natuurlijk niet zo snel mee neemt..

5. Vampire Diaries The Fury and Dark Reunion - L.J Smith (Engels)

Deel twee van de VD boeken serie. Ook in dit boek ben ik al een paar keer begonnen maar ook kom ik steeds niet verder. Eigenlijk heb ik ook geen zin om verder te lezen waarschijnlijk omdat ik de serie ook niet meer volg en er ook geen interesse meer in heb. Waarschijnlijk verkoop ik ze binnenkort? Wat ik vraag mezelf eigenlijk af of ik ze ooit nog ga lezen.

6. Wicked - Gregory Maguire (Engels)

Met het boek Wicked ben ik gestopt omdat het geschreven is in moeilijk Engels, en zo goed ben ik nou ook weer niet in Engels. Vaak las ik gewoon door en had ik geen idee waar het boek over ging. Nu staat gewoon voor de leuk in de kast, en eigenlijk hoort het gewoon bij mijn Wicked verzameling..

7. Harry, A History - Mellisa Anelli (Engels)

Waarom ik dit boek nooit heb verder gelezen? Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten..

8. Witch & Wizard - James Patterson

Het enige boek in mijn kast waar nooit voor betaald is! Toen ik namelijk vorig jaar September een dagje in Londen was samen met vriendinnetje Nina werden deze boeken gratis uit gedeeld! Ik ben hier mee gestopt omdat een hoofdstuk twee tot 3 blz's heeft waar ik me eigenlijk een beetje aan irriteerde. Het grappige aan dit boek is dat hij later ook in Nederland kwam, en elke keer als ik hem zie liggen in de winkel denk ik: ''HA! Die heb ik lekker gratis gehad!''

Q: Hoeveel boeken heb jij in kast staan die je nooit uitlas?
Q: Wat is voor jou de voornaamste reden dat je een boek niet verder leest?

6 opmerkingen:

  1. Uhm... Ik heb er 10 staan ofzo die ik heb gekocht maar nog niet aan ben begonnen. rede? Geen zin nog ofzo. Geen idee.

    En ik heb er een paar staan waar ik wel in ben begonnen maar waarvan het me nog niet kon pakken. Te saai, niet mijn genre. Toch hoop ik het wel een keer uit te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh, volgens mij heb ik alle boeken in mijn kast wel uitgelezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er een stuk of 6 staan die ik nog niet gelezen heb. Komt denk ik door mn ereader hihi!

    De boeken die jij hierboven noemt heb ik geen van alle gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik lees niet zo snel een boek niet uit, maar de laatste die ik niet heb uitgelezen, shit, ik weet de naam niet meer. Maar het was een heel dik boek en supersaai, dus vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb 1 boek in mijn kast staan waar ik op - even checken - pagina 83 (van de 403) ben blijven steken: Lust van Carla van Raay. Ik vond haar eerste boek namelijk wel interessant (Gods Callgirl), maar dit vervolg kon me blijkbaar - ligt al een aantal jaar te verstoffen ;) - écht niet boeien. Want eigenlijk lees ik boeken altijd wel uit, hoe saai ook. Inmiddels heb ik me nu wel voorgenomen me er dit jaar nog door te worstelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb misschien 5 boeken in totaal die ik nooit heb uitgelezen omdat ze me totaal niet boeiden. Meestal wil ik wel gewoon doorgaan en geef ik niet op, zelfs als het boek saai is, maar als ik me dan bedenk hoeveel meer leuke boeken er nog liggen te wachten, is de keuze makkelijk gemaakt :) die andere boeken komen dan wel een andere keer aan de beurt.

    BeantwoordenVerwijderen