Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

maandag 25 juli 2011

Nu is het echt over...


Zaterdag ochtend om 10.20 was het zover, samen met mijn vriendje ging ik naar het laatste deel van Harry Potter, iets wat ik eigenlijk veel langer had willen uitstellen. Maar de nieuwsgierigheid won het toch van het uitstellen. Want wanneer ik de film zou zien zou dat betekenen dat het nu echt over en uit is met het hele fandom rondom HP...

Okey helemaal over is het natuurlijk niet. Zo komt Pottermore in oktober online en zijn er altijd nog de boeken. Om weer eens even terug te duiken in de Harry Potter wereld. Maar er zal nooit meer een boek of een film uitkomen, dit maakt mij toch een beetje verdrietig. En net zoals bij de première heb ik ook bij de film zitten huilen, wat al ergens begon aan het begin van het 'grote' gevecht. Wat hier precies allemaal gebeurd laat ik maar achter wegen voor iedereen die nog naar de film moet!

De film was zelf echt geweldig! Alles was gewoon zo gaaf & goed gedaan! Al moest ik in het begin zelf wel even inkomen omdat je toch meteen weer midden in het verhaal springt. We hebben de film zonder het 3D gebeuren gezien aangezien ik daar een klein beetje een hekel aan heb. Ten eerste is het veel duurder dan een normaal kaartje en ten tweede soms vind ik het echt geen toevoeging hebben. Maar ondanks dat heb ik zeker wel genoten van de film! Waarvan ik ook echt niet wilde dat hij ooit zou aflopen..

Ik ben zelf ontzettend blij dat ik sinds mijn 11/12de jaar ben mee gesleurd in de Harry Potter wereld want dit dan ook een groot deel van mijn jeugd geweest. Al heb ik nu wel het idee dat ik zelf ook moet opgroeien nu HP ook over is en ik volgende maand al weer oud wordt hihi!

Q: Ben jij ook met Harry Potter op gegroeid of niet?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook opgegroeid met harry potter ja, alleen bij mij begon dat nog iets eerder en veel extremer ;) (lees: op m'n 9é een harry potter kamer etc)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ooook. Maar ik heb de film nog niet gezien, ik wil niet dat het afgelopen is :(

    BeantwoordenVerwijderen