Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

vrijdag 24 juni 2011

Bookfession


Via de boeken blog Books & Tea kwam ik op de trumblr genaamd Bookfession, een hele tumblr vol met verschillende geweldige quotes van lezende mensen die ik soms een beetje te veel herken. Zo is er bijvoorbeelde de volgende quote: ''My cat has learned that the only way it'll get my attention is to sit on my books''. En zou heb je er natuurlijk nog veel meer! Ik moet toegeven dat ik stiekem elke dag wel even een kijkje neem op mijn dashbord van tumblr of ze al weer nieuwe quotes hebben en de gene die ik echt herken reblog ik meestal ook op mijn eigen tumblr.

Voor nu even genoeg geschreven en geniet van de onderstaande geweldige quotes!



So damn true!


Q: Vinden jullie het leuk als ik vaker dit soort inspiratie posts maak?

2 opmerkingen: