Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

woensdag 22 juni 2011

BELANGRIJK BERICHT!

Even een belangrijke mededeling!

Toen ik Boeken van vroeger & nu begon kon ik niet zo goed een url naam bedenken dus besloot ik dus boekenliefde te gebruiken, maar stiekem vind ik deze naam eigenlijk niet zo leuk. Ik koos er toen voor omdat ik graag wilde beginnen met mijn blog! Maar een paar dagen geleden bedacht ik opeens voor het slapen gaan wel een leuke naam voor in de url, namelijk boekenkastproducties!

Dus vanaf a.s vrijdag 24 juni zal Boeken van vroeger & nu bereikbaar zijn vanaf de volgende link: http://boekenkastproducties.blogspot.com/! Nu maar hopen dat niet iemand anders opeens deze naam in neemt, want dan moet ik weer verder denken.. Vrijdag komt er ook meteen weer een nieuwe post online, en daarna gaan we het eens over boeken hebben! (Eindelijk) !

EDIT: Om nog even duidelijk te maken, de blog wordt niet verhuisd of veranderd. Ik ben namelijk van plan alleen de url te verandere dus alles blijft het zelfde! Anders zou ik ook ontzettend zonde zijn..

1 opmerking: