Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

woensdag 2 november 2011

Nieuwe layout & een aantal veranderingen!


AND I'M BACK IN BUSINESS!
Ik heb nog twee dagen te gaan van stage. Oke morgen zit ik een paar uurtje op school en vrijdag heb ik dan mijn laatste dag op stage. Maar toch begin ik al opnieuw met Boeken van vroeger & nu! Omdat ik stiekem echt niet meer kon wachten om ergens mijn energie weer in te steken. Ik zit namelijk de laatste paar weken echt in de knop met wat voor blog ik wil. De ene keer wil ik wel weer persoonlijk en de andere keer weer niet. Dus uiteindelijk besloot ik verder te gaan met Boeken van vroeger & nu en gewoon zo af en toe eens wat persoonlijk schrijven! (Want dat vinden jullie vast ook leuk?)

Bij een nieuw begin horen natuurlijk ook een aantal nieuwe dingen! Hier onder zal ik even wat kleine dingen toelichten. Natuurlijk ga ik niet alles verklappen want zo blijft het voor jullie ook nog een beetje leuk!


NIEUWE LAYOUT Zoals jullie natuurlijk meteen al zagen heb ik een nieuwe layout gemaakt voor Boeken van vroeger & nu! Ik ben nog steeds harstikke blij met de vorige layout, maar vond het stiekem tijd voor een nieuwe. Want bij een nieuw begin hoort natuurlijk een nieuwe layout, een nieuwe frisse start!

PROJECTEN
Ook is er een nieuw kopje bij gekomen aan de zijkant, namelijk de projecten. Op deze pagina zullen projecten komen te staan die ik voor mijzelf doe maar ook projecten waar jullie aan mee kunnen doen! Zoals bijvoorbeeld het reizende boeken journal!

NIEUWE ONDERWERPENOok heb ik een aantal nieuwe onderwerpen bedacht om over te schrijven. Zo zullen er af en toe wat persoonlijke blogs tussen zitten, ik ga boeken of series in de spotlights zetten en natuurlijk gewoon verder schrijven over boeken, tips en nog veel meer! Als jij nog een leuk onderwerp weet voor de blog, laat dan zeker van je horen!

Dit is het even voor nu!
Vanaf morgen kunnen jullie weer normale blogposts hier vinden!

5 opmerkingen:

  1. oe, wat leuk! =D Ik ben heel erg benieuwd en natuurlijk vinden we het leuk om iets persoonlijks te lezen! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, persoonlijke blogjes vind ik altijd wel leuk. Ik vind je lay-out er trouwens leuk uit zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik ben benieuwd naar de projecten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Lau,
    Het ziet er echt erg leuk uit, je kan zien dat je er veel tijd in hebt gestoken.

    x

    BeantwoordenVerwijderen