Wil jij een mini kerst pakketje winnen? Klik dan snel hier!

zaterdag 5 november 2011

Inheritance door Christopher Paolini

Al een aantal dagen had ik het idee dat er binnenkort weer een nieuw deel uit komt van de draken serie die Christopher Paolini schrijft. Wie de film Eragon heeft gezien weet waar schijnlijk waar ik het over heb. Deze serie gaat over een normale boeren jongen die in het eerste boek Eragon een draken ei vindt, die een aantal dagen later uit komt. Sinds dien is Eragon (zo heet de jongen) een drakenrijder. Één van de laatste in zijn soort..

Op acht november aanstaande komt het vierde deel in deze serie al weer uit! Ik heb de eerste drie delen in mijn boekenkast staan waarvan ik de eerst twee gelezen heb. Het deerde boek ben ik nooit door hen gekomen. Ik ben geloof ik twee keer begonnen maar na een aantal hoofdstukken weer gestopt. Maar ik denk dat ik binnenkort toch weer eens ga proberen deel drie te lezen, want zodra dit boek vertaald is naar het Nederlands wil ik hem natuurlijk ook lezen!

2 opmerkingen:

  1. Jaa! Ik was even vergeten dat het vierde deel bijna uit komt, ik ga hem zeker lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boek (deze serie) kwam ik laatst ook al ergens tegen, misschien dat ik er toch eens naar moet kijken =)

    Super bedankt dat je me heb gelinkt in je sidebar!

    BeantwoordenVerwijderen